20 Eylül 2015 Pazar

Kyani Belirsizligi, inanmisligi, sacmaligi

Kyani nedir, ne degildir, vs, geciyorum internette yaptigin arastirmalar sonucunda birebir olaylari yasamis kisilerin yorumlarini ve basindan gecenleri toplamaya calisacagim onaylayip onaylamamak size kaliyor,


Hakan Dalkilic :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bunlar da süpüren ‘saadet zinciri’ (6 Nisan 1998, Pazartesi - Hurriyet Gazetesi Yayini)

Hurriyet gazetesinin 1998 Yilinda yayinladigi makaleyi yayinlamak istedim ki bu kisilerin 10 yilda bir cikip buyuk vurgun yaptigini belirten yazidir, alttaki linkten yaziyi okuyabilirsiniz.



Yeni bir saadet zinciri mi: Bu sefer mekan internet (30 Mart 2007, Hurriyet Gazetesi Yayini)


Daha önce Titan benzeri bir olayda adı geçen Hakan Dalkılıç ve bir grup arkadaşı oluşturdukları siteye 200 Euro karşılığı kabul ettikleri üyelerine, yeni üyeler getirmeleri halinde yılda 10 bin Euro vaadediyor.



Bunlar sadece 2-3 dakika icerisinde Hakan Dalkilic hakkinda edindigim bilgiler, ve pek ic acici degil.



Kyani :

her ne kadar sozde distributorleri tarafindan piramit sistemi olmadiklari iddia edilse de, bildigin saadet zinciri bu.

mega holdings denilen sistemin bu kadar prim yaptigi bu mecrada, nasil olur da bu olusum gormezden gelinir anlamis degilim. 

piramit sistemi uyguladiklari halde, bunu kesinlikle kabul etmeyerek ortalikta gezen, gezmekle kalmayip, yasak oldugu halde milleti piramit satis sistemiyle sirkete dahil etmek isteyen insanlar goruyorum. mayis ayinda resmi gazetede cikan piramit sistemiyle alakali yasaklamalardan haberi olmayan bu zevata cidden aciyorum. 1900 tl para yatirip zengin olacagini sanan bu insanlara gercekten uzuluyor ve sinirleniyorum. yazik...



Kyani Hakkında Hiç Şikayet Yazısı Yoktur 

Kendi basindan gecen hikayeyi ozetlemis Kyani magduru.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kyani Bagdat ofisi : 

Disaridan bakildiginda ne oldugu anlasilmayan yer, Goz boyamak icin otolari kapi onune cekerek yeni kisileri iceriye cekmeyi planlayan olusum diger fotolari alttaki linkten gorebilirsiniz..
Kyäni tarihinde Samet O.ziyaretçi tarafından 6/30/2013'de çekilen fotoğrafKyäni tarihinde Akifziyaretçi tarafından 4/6/2015'de çekilen fotoğraf

110 yorum:

  1. Sadece Bir tane mi sikayet bulabildin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ustad bende madurlardanim gaziantepten. Urunleri ben kullandim neredeyse ve hic bir etkisini goremedim. Sende biliyorsundurki resmen iksir gibi anlatiyorlar. Ustelik kyani olayi bitti artik etrahimda 30 adet alti olan kisiler bile suan neye ugradiklarina sasiriyorlar. Eger siz kazaniyorsaniz devam edin ama benim cevremde 30 a yakin kisi suan kendi kendilerine guluyorlar

      Sil
    2. yenitrendshop.com dan da inceleyebilirsiniz. 2013 yılında ekşisözlükte 2 yıl sonra adını duymayacağınız firma diyen arkadaşlar şuan neredeler acaba?

      Sil
    3. Kyani %5 inceleyenler böyle boş boş konuşuyorlar.
      Kendinize ve aienize bir iyilik yapın 1 kuruş harcamadan %100 işin dinamiklerini inceleyin..

      Sil
    4. kesinlikle kyani yi inceleyin sonra konuşun

      Sil
  2. Arabalar konusunda ben simdiye kadar yaptigim sunumlar da da cok karsilastim insanlar sen arabayi al gorelim diyorlar yani inan miyorlar bunlar inandirmak icin gercekten araba promosyonu verdiklerini

    ofiisin ici neden senin icin bu kadar onemli ? sende mi kyani gibi bir firma acacaksin

    Bu gun Garanti bankasinin Genel mudurlugunun icini biliyormusun hayir ama parani oraya yatiracak kadar guveniyorsun !!!!!

    ya bide su eksi Sozluk yazilari abi hic biri girip beni soyle madur etdi demiyor hep arkadasim kankam vsvs bide kyani diyor ki calisirsan kazanirsin ! bahsedilen insanlar ticaretlerini buyutemedi ise kyaninin ne sucu var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikte katılıyorumsize veriyolar 1900 tl yi yan gel yat sonra kyani beni madur etti benimabim kyani şirkrtimde distribütörlük yapıyor 18 tane alt üyesi var gözümün önünde her ay 2000 3000 bin tl para çekiyor hergün ürün satmak için müşteri bulmak için ter döküyor emeğinin karşılığını alıyor sade e para vermekleolmuyo bı iş

      Sil
    2. Ben 1 aydır ürünlerini kullanıyorum ailece hatta çok memnun kaldım inşallah böyle devam ederim.

      Sil
  3. Ayrica Hakan Dalkilic firmanin sahibi degil sadece BLUE DIAMOND kariyerindeki bir lider ! !!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. Somut bir delil yok Eksi sozluk bide belki rakip firmalarinin birin yazdigi sadece 1 Sayfalik sacmalik kardes somut delilin var mi ?

    Falanca kisi mahkemeye verdi = yok
    Falanca kisi zehirlendi = Yok
    Falanca kisi Parasini odedi urunleri gelmedi = Yok
    Calisirsan bu kadar kazanirsin dediler odemediler = yok(cunku ben bana vadedilen kazancimi aldim)


    Evet Somu olan ney ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yıl geçti bu olaydan sonra şimdi itiraf etmeyecek misin? Belçika'da insanların bu firma tarafından dolandırıldigini ;)

      Sil
  5. İnsanlar başkalarının işinin köpeği olurlar sen köpeği olmaya devam et eğer köpeklikten çıkıp kendi ticaretini kusursuz bir şekilde ilerletmek istersen.. oguzhannkaratass@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyefendi ben kendi işimi yapıyorum,sizin gibi başkasının köpekliğini yapmıyorum ki oraniza buraniza kyani bayrağını taka taka alışmış olmalısınız, az bekle hele sonra yaz nasıl dolandırıldigini

      Sil
    2. paşam insanlar evine ekmek götürmek için helaliyle para kazanır,bunun adı köpeklik değildir.sen demekki helalinle para kazanmamışsın ki buna köpeklik diyorsun.asıl senin sahibin kim?sen kimin köpeğisin?

      Sil
  6. Selam ben bizzat madur oldum. Hani yukarda birisi yazmış ya hep tanıdıklar madurmuş vs... Üy yapan tanıdık yüzüme bakamıyor! Çünkü o ve eşi üye yaptı beni. İlk toplantıda Çiğdem isimli bayan şöyle diyordu bırakın diğer bütün meslekler patronlarının, müdürlerinin ........ Maalesef terbiyem müsait değil. YAni bu meslekte kendi işinin patronu oluyorsun ya! Sistem şu 1500₺ idi o Zaman hemen yatır 15 gün içinde de 3 kişiyi kandır. Sistemi görünce zaten iğrendim beni düşürdüler ama ben kimseye bu yalanı anlatmam. Maksadım iki tane güvenilir balık yağı almaktı beni nereye getirdi güvendiğim insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben işin içerisindeyim. böyle bir durum yok. bu işte çalışmak ve alın teri dökmek gerekir. aksi halde para kazanamazsın. kimseyi kandırmak diye bir şey yok. bilmiyorum size nasıl anlattılar. kyaninin en önemli farkı birim zamanda herhangi bir işten daha fazla para kazanabiliyor olman.

      Sil
    2. balık yağını aldıysanız madur olmuş sayılmasınız. birileri size tavsıye edip sonra aranız bozulduysa yüzüme bakmıyorlar diyeceğinize şirketi değil kişileri ifşa edin. karşılığını aldıgınız ürün için mağdur oldum demeniz haksızlık.

      Sil
  7. Bu işler arz talep meselesi....Ne kadar çok kestirmeden zengin olmak isteyen varsa, o kadar çok kısa yoldan zengin olmayı sağlayacak sistem ortaya çıkar. Yok Kayani, yok sanal para birimleri, yok bilgisayar harddiski kiraya vermeler....Kimse kusura bakmasın, zahmetsiz nimete inanmam. Kimseye de ABD den gelen bir ürünü kullanmaya zorlamam. Ha şuna ayrı bir mesele. Bu ürün ve sistemlerin tavsiye edicileri bir numaralı abd karşıtları. Para verince Abd bir numara....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız telefonun markasını merak ettim :)

      Sil
  8. arkadaşlar KYANİ ve distribütör olan arkadaşlarım kesinlikle kimseye oturduğu yerden para kazanacaksınız hemen zengin olacaksınız diye bir vaatte bulunmaz.Kim ne kadar efor koyarsa KYANİ eksiksiz onun karşılığını verir ortada şöyle oldu böyle oldu bilgisi olmayan fikri olan insanların lafıyla hareket edecekseniz hayat sizin ama diyeceğim KYANİ yi gerçekten incelemiş kişilerden dinlemenizi tavsiye ederim gerçekleri açık ve net bir şekilde göreceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer görmüş bey efendi size tamamıyla katılıyorum ben 3.4 haziran kampına katıldım o kadar konuşmacı çıktı hiçbiri hemen žengin olacak bir sürü para kazanacaksınız diyen hiç biri çıkmadı hepside emek verip bunu kyani kendinize bir iş olarak kabul edin ve çalışırsanız karşılığı nıda alacaksınız aklını kullanan başarıya ulaşır.

      Sil
    2. Mesele çalışmamak alınteri dokmemek değil mesele bu işi kuranların ve pazarlayanların kim olduğu. Ben de güvendiğim bir arkadaşım tarafından girdim sisteme. Hemen akabinde eşim ide sisteme dahil ettim. Kamplarına da katıldım. Ancak anlatılan ile uygulamanın farklı ve tutarsızlıklarla dolu olduğunu gördüm. Bir süre kendimi kandırmadımda değil. Aklıma gelen bir kaçını paylaşmak istiyorum. Bir kere doktorları çok az konusturuyorlar(Ki bu işi en iyi onların yapacağı kanısındayım). Pazarlama tekniklerine ve basarı hikayeleri ağırlıklı kamplar oluyor. Inançlara Karışmamak gerekir elbette ancak sahte bir peygamberin kurduğu Mormor tarikat mensubu Kirk Hansen. Bizde ki cemaatler gibi. Neye kime hizmet ettiklerini kestiremiyorsun. Japonya da en iyi omega 3 seçildiği iddia edildiği için belge istedigimizde Lizbon da bir laboratuvar tarafından onaylanan bir belge ile karşılaştık. Yani Japonya da belgelenmedigini öğrendik. Sisteme olan inancımız bu yapmama kararı almamıza neden oldu. Netice de insan sağlığı. Sırf para kazanacağım diye de tam emin olmadığım bir işte ne kendimi ne de kimseyi kandıramam. Olan 4000 liramıza oldu ama vicdanenen çok rahatım.

      Sil
    3. Eşiniz, siz veya tavsiyenizle kullanan kişiler üründen sağlık anlamında fayda görmedi mi?
      Bu ürünlerden fayda gören çok kili var etrafımda distribütör olmak istemediklerinde sadece ürün almalarını tavsiye ediyorum. Onu da almazlarsa bir daha hiç arayıp rahatsız etmiyorum.
      Siz neden insanları kandırmak gibi hissettiniz anlayamadım doğrusu.
      Ama tabi içiniz nasıl rahat ediyorsa ona göre davranın bu sizin hayatınız. Kaldırdılar diye suçlamak ise sadece haksızlık bence.
      olan paranıza olmadı ürün aldınız kullandınız beğenmediniz bir daha da almadınız bitti. Kota var mı, mecburiyet var mı? ceza var mı? Gerçekten şaşırıyorum bu yüzden madur olduğunu iddia edenlere

      Sil
    4. fayda olarak gördüğünüz şey nedir? içerisinde enerji içeçeceklerinde olan taurin maddesi var. biraz enerji veriyor yorulmuyorsunuz diye faydalı olduğu kanısına nasıl vardınız. Ne oldu kanser verem veya herhangi bir hastalığa yakalanan yakınınız bunları kullanp mı iyileşti? Bir şeyin faydalı olup olmadığını kişinin kendisinin anlaması imkansıza yakındır. Kan değerleri ve diğer rapor sonuçları bunu gösterir.

      Sil
  9. Bu ürün tkm ini bana Bir arkadaşım kullanmam için verdi iki hafta kullandim çokta bir etki görmedim bence bu gençlik iksirymis gibi gösterilip zavallı insanları kandırmayın Bir yolu gerçekten sağlıklı Bir urunse neden sadece sanaldan satışa sunuluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Yoğurt ta mı 5 yıl rafta durabilir?

      Sil
    3. Yoğurt gıda takviyesimi kardeşim ne alakası var konumuzla. Hicbir bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsunuz biraz bi araştırın neyin ne oldugunu ogrenin sonra oturup konuşalım

      Sil
    4. Bir yıl ömrü olunca içinde takviye olmuyormu

      Sil
  10. Bu ürün tkm ini bana Bir arkadaşım kullanmam için verdi iki hafta kullandim çokta bir etki görmedim bence bu gençlik iksirymis gibi gösterilip zavallı insanları kandırmayın Bir yolu gerçekten sağlıklı Bir urunse neden sadece sanaldan satışa sunuluyor

    YanıtlaSil
  11. Bu ürün tkm ini bana Bir arkadaşım kullanmam için verdi iki hafta kullandim çokta bir etki görmedim bence bu gençlik iksirymis gibi gösterilip zavallı insanları kandırmayın Bir yolu gerçekten sağlıklı Bir urunse neden sadece sanaldan satışa sunuluyor

    YanıtlaSil
  12. Ömer görmüş! Hala şu aptal firmayı ve lideelerini övmeyin! Ne eforu 15 günde en az 3 kişiden 1500₺ almak mı efor!!! Tabi şimdi ne kadar kimbilir! Çiğdem köfüncü diye bir kadını dinledim o dönem ilk tek ve son!!! rezalet büyün meslekler bir yere gelmek için patronlarına çok çirkin yalakalık yapmak zorundaymış ama kyani böyle değilmiş kendi patronun oluyormuşsun 😂 Bu nedir ya!

    YanıtlaSil
  13. Burada yazan arkadaşlara tavsiyem bu işle ilgili yapılan bir seminere (ön yargılı olsalar dahi) gidip bilgilenmeleri. Malum atasözü "Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın tut" Gidin bir bakın bakalım, kendi kulaklarınızla duyun, görün ve ona göre fikir beyan edin. Kimsenin kimseyi kandırdığı yok. Size birşey de satmayacaklar, para da istemeyecekler. Bilginin kimseye zararı olmaz. Her sektörde olduğu gibi burada da çürük elmalar çıkacaktır. Sülün Osman tipli insanlar da olacaktır. Ama bunu tüm camiaya mal etmek insafsızlıktır. Ben 47 yaşındayım ve 30 yıldır ticaretle uğraşıyorum. Bugüne kadar gördüğüm en mantıklı ve adil ticaret şekli bu. Daha iyisini bulan varsa haber versin. Burada çalışmadan para kazanamazsınız. Üstelik bu işin eğitimini almadan bu işi de beceremezsiniz. Yani ne kadar ekmek o kadar köfte değil, sınırsız ekmek sınırsız köfte var. Yapabilene... Daha iyisini buldum diyen veya iletişime geçmek isteyenler için
    ilyas_dilbaz@hotmail.com

    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ise girdim 2700 tl gibi bir param gitti.
      Öyle kolay işler değil bunlar.
      Kimse üye olmuyor.bu işi başaramayan onlarca insan var çevremde .ne oldu o paralar...

      Sil
    2. Ürünü kullanmadın mı. Dışarıdan kola alınca hemde zararını bile bile. Diyormusun gitti para diye. Burada sağlığın için ürün kullanıyorsun

      Sil
  14. Buradaki olumsuz yorum yapanların çoğu bu ürünleri kullanmayan ön yargılı Saadet zinciri sanan kişiler. Liderlerin çoğu ürün kullanmayı öneriyor. üye bulun ısrarı yapmıyor. Çok güzel paralar kazanmak için üye yapın diyor. Yattığınız yerden Saadet zincirleri gibi para kazanamassınız:) Ben üç haftadır kyani ürünlerini kullanıyorum. Ve çok çok memnunum ayrıyetten bu işten para kazanmaya başladım. Hergün mide yanması sırt agrısından çok şikayetçiydim kimyasal ilaç kullanmaktan bıkmıştım. Arkadasım hediye ürün verdi bir hafta içinde hiç bir sıkıntım kalmadı. Arkadaşlar hem sağlık hem varlık hemde zaman kazanmak isteyenler. Hiç düşünmeden girebilirler. İrtibat: ismaildnzl_20@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün çok iyi bile olsa para nereye gidiyor.ben girdim günlerce kosturdum.2700 tl gitti.
      Başaramayan o kadar çok insan tanıdım.
      ARKADASLAR paranızı riske atacaksanız buyurun girin.
      Üye bulamadığınız zaman sizi sisteme katanlar arayıp sormuyorlar bile.yazık etmeyin paranıza..

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. www.kyanilab.com sitesinde okuduğum yazı gayet ilgi çekiciydi kyaniyi özetlemiş... kısacası ürünleri test edip denemek lazım ondan sonra gerçekten ürünleri beğenirsek neden bu iş yapılmasın?

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Dünyada korktuğum tek insan tipi vardır. Kafası yıkanan insanlar. Maalesef başıma geldi en değer verdiğim arkadaşım yaptı bunu bana. Bir daha büyük konuşmayacağım. Gerçekten milletinizi, insanınızı seviyorsanız bunu yapmayın. Hayatını işinde gücünde sürdürüp giden sevdiklerinizi kandırmayın. Sevdiklerinize bu fikri anlatırken ki iç sesinizi bir dinleyin o size çok şey söyleyecektir Sen bir yalancısın). Aslında siz dürüst biriydiniz. Kafanız yıkanana kadar.

    YanıtlaSil
  20. Boşverin girmeyin bu işe ürünlerini de kullanmayın, gıda koteksi çok sıkı olan Japon'ya da 2015 yılında Grand Gold yani dünyanın en iyi ürünü ödülünü almış olsalar bile güvenmeyin Japonları kandırmışlar siz kanmayın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en akıllı insanları ticaret yapan ınsanları japonyada bi akıllı sendin kardeşim sen boş ver bu işleri bak işine

      Sil
    2. onu alma bunu alma ek gıda takviyesi kullanmıyorsun sanırım eczaneye de gidip almıyor muyuz bu pandemi sürecinde almak zorundayız varsa başka önereceğin onu da yazaydın bari

      Sil
  21. Titandan bi fark göremedim ben "çok kısa bir sürede (milleti) 3 tane saf dostunuzu 2000₺ yatırmaya ikna edin biz size yardımcı olacaz bir tane üye bulacaz "��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu isten dünya capinda 3 milyon kisi ekmek yiyor. Sizin kafa yapiniza gelince network marketingle ilgili tecrubelerinizi bilginizi dinlemek isterim. Bana mantikli gelmiyor en basitinden bir cafe acip isletemeyip batirmis birine cafe acmak istiyorum ne dersin diye sorsam sakin yanasma o ise der basarili olan birine sorsam destekler yol gosterir isimi nasil yapicagim konusunda tavsiyeler verir. Ben neden bu ise girip basarisiz olmus veya hic bir tecrubesi olmayan birinden yani sizden tavsiye dinliyim bunun manyiga yanasir bir yani varmi? Her fikir dinlenmeye değerdir yeterki doğru sorulari sorun.

      Sil
  22. Dışarıdaki is mantığından hicbir farkı yoktur bu isin. Tek fark bi suru önyargı ile ugrastigin için isi herkesin yapamaması dır. Bi siz biliyorsunuz doğruyu biz sizin hayat tecrübesiz var. Hic bir riski olmayan tek sorunun insanin kendini geliştirememesi olan ve ayrıca düzenli kullanınca ürünlerin memnuniyeti %100 iken saadet zincirine benzetilmesi ayrı bir ironi. Kullanan binlerce insan bu ürünleri tekrar kullanmak istiyorsa bi düşünün bence belkide haklı olabiliriz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESINLIKLE KATILMIYORUM.
      BU İSE HIC KIMSENIN IHTIYACI YOK.MACERAYA GEREK YOK.BASARAMAYAN BIRCOK INSAN VAR CEVREMDE.HATIR GONUL MESELESI ILE 2700 TL GITTI.
      ARKADASLAR BUNU OKUYANLAR KESINLIKLE IYI DINLEYIN. URUN COK PAHALI.PARA DIREK DISARIYA GIDIYOR.%60 size dağitiyoruz diyor ama zaten çok fiyat bindirdigi için çok pahalıya kullanıyorsun.
      İsteyen girsin görsün.ekipten bir allahın kulu bile aramıyor
      Başaramazsan paran uçar gider

      Sil
    2. Arkadasim tabiki basaramazsan paran ucar. Pahali dedigin ürünü ne ile kiyasliyorsun da pahali diyorsun iceriklerini etkilerini arastir ayni ozelliklerde daha ucuzunu bul getir buna göre pahali de veya git üründe kullanilan vitaminleri eczaneden ayri ayri iste sana ne kadar fiyat cikariyor. Cahil konusmayalim lütfen. Yaziyi yazmanin üstünden 5 ay gecmis hesabini bir kontrol et belki ekibin aldi yürüdü senin altinda bir ticaret büyüdu tavsiyem ekibine ulas zaten parani vermissin ne kaybedersin bi kontrol et durumu

      Sil
  23. Lyoness i duyan var mı bu forumda ben seneler önce Lyoness e üye oldm gide gide 350 tl gitti başka da hiç bir şey olmadı ne lyoness üyesi market var ne bişey hatta biz toplantılarına gittik eşimle çok saçma titan gibi bir şey girmeyin dediler biz deneyelim dedik hem üye yapiosun hem üye oluyosun bir zincir marketlerden yaptığın alisverislerde birbirine para kazandırıyorsun dediler kaç sene oldu bir kuruş bile kazanmadik

    YanıtlaSil
  24. Ben 15 günde 2300 tl para kazandım.Ve para günü gününe zamanında yattı.Ürünün sağlığıma kattıkları da gerçekten kayda değer.Merak edenlerin google arama motoruna kyaninin faydaları diye yazması yeterli.Herkese hürmetler

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Bu, kamuoyuna, özel kredi borç veren Bay Daniel John'un mali yardıma ihtiyacı olan herkese finansal bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Bireylere, firmalara ve şirketlere açık ve anlaşılabilir hüküm ve koşullar altında% 2 faiz oranıyla kredi veririz. danieljohnhome@gmail.com adresinden size kredi koşul ve koşullarımızı verebilmemiz için bugün bizimle e-posta yoluyla iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  26. eğitim ve kültür seviyesi bir durumun araştirılması konusunda çok önemlidir.
    kyani firması ve ürünlerini hayatına sokan insanların bilgisine başvurun. bir iş başvurusu yaparken bile firmanın geçmişi ve işin prestijine bakarız. welnes sektörü geleceğin sektörüdür. biraz merak ederseniz size sunulan ürün ve fırsatın sizin geleceğinize katkı sağlayacağını görebilirsiniz

    YanıtlaSil
  27. ne yazıktırki network un ne olduğunu ve alınteri olmadan para kazanabileceğini sanan insanların kolay para kazanma yollarını aramaları manidardır.her türlü izni alınmış ve eşsiz ürünleri barındıran firmaların 60 yılı aşkın bir zamandır dünyada yürütülen pazarlama modelini yargılamak bizlere düşmez. sorgulayın ve doğru kaynaktan bilgi alın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şirketler sen giderken onlar geri dönüyordu.asla kaybetmezler.
      Bu işe giren herkes başaramıyor.
      Onların paraları yanıyor hep.2700tl param gitti.çevremde kimse sıcak bakmadı.Var mi geri dönüşü .
      Akıllı olan girmesin tavsiyem.
      Şirket düzgün olabilir .ürünler harika olabilir.bu işlerde en baştaki çok kazanır .herkes başaramıyor.başaramayanlarida arayıp sormuyorlar.
      AKILLI OLUN MACERAYA GEREK YOK

      Sil
    2. Arkadasa katiliyorum asla kaybetmezler cünku bu isten kaybetmek sadece bu isi yapmamakla olur. Ve tekrar katılıyorum herkes başaramaz evet kolay para diye birsey yok ne kadar efor koyup ne kadar basaracagini kendin belirliyorsun. Bu sadece bu sektörde degil girdigin her iste ayni sekildedir. Herkes her iste basarili olsaydi kovulmalar iflas etmeler sinifta kalmalar olmazdi basarili ve basirisiz insan ayrimi olmazdi.

      Sil
  28. Arkadaş ürünü kullandım.üye de oldum.kandırmaca olduğu gerçek değil.ama ürün çok pahalı.çalışan kazanıyor.hep birilerinin üstüne basarak kazaniyorsun.adamlar hiç kaybetmiyor.ama çoğu insan başaramıyor.Ben girmenizi tavsiye etmem.çünkü onu üye yap bunu üye yap derken basaramayanlarin parası hep gidiyor.zaten çok pahalı.hiç gerek yok .dışarıya para kaptırmaya.sistemde kalmanız için sürekli para verip ürün alıyorsunuz.dikkat edin derim.benim 2700 tl gibi param gitti.dikkat edin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim onu üye yap bunu üye yap diye bir konusma tarziyla girmenden konuya ne kadar uzak oldugun anlasiliyor. Amac sadece ürün kullanip ürün kullandirtmak. Sistemde kalmak icin sürekli ürün cekmen gerekmiyor kimse sana kota koymuyor sağlıkli yasamak istiyorsan ürünlerini kullanmani tavsiye ederiz he sen sadece ticari kismina odaklanip sadece üye bulma adam bulma oyununa cevirirsen ne senden nede bu düsünce yapisiyla bulduğun arkadaslarindan bir fayda gelmez. He diyosunuz ya dikkat edin diye bu yaziyi okuyan arkadasim sizi davet eden arkadasiniz bu zihniyet de ise size uye gözüyle para gözüyle bakiyorsa evet dikkat edin hatta kacarak uzaklasin ;)

      Sil
  29. Bu tarz ürünler hiç eksik olmayacak bundan sonra hayatımızda.Türk şirketi olsaydı kazanmasamda kullanırdım. Ürün çok pahalı.akillı olun.dışarıya para kaptırmaya gerek yok.girin görün sonra bu yorumu tekrar okuyun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hepsi hikaye kaç kişi başarmış? Beni üye yapan doktordu o da yapamadı, de bi onayan birinden kim hiç duymadığı emsallerinin 3 katına satılan suplementi alır ki??? Çok pahalı çok! Üstünde değerleri bile yazmıyor, bırakın faydalarını bilmemelerini! Üye olduk dünya kadar ürünü geldi bi de üyeliğin devam etmesi için ısrarla ürün sattılar onları da kullandık bi şey değişmedi! Nobel ödülü almış dedikleri damla var bir de ödülü alan nitrit oksittir o damla değil milleti kandırmayın, Japonya’ya gidip görmüşler gibi herkes aynı şeyi söylüyor 😄😄😄

      Sil
    2. Siz yıkanabilir bebek bezi sattığınız için mi bu kadar tepkilisiniz?

      Sil
  30. Arkadaslar , dogal katkisiz , Turkiyede yetisen bir cok urun var.Bu kadar paralar vermenize , uzulmenize gerek yok.
    Bu para ile 135 lt zeytinyagi alirsiniz ,butun 1 yil zeytinyagi tuketirsiniz , saglikli kalirsiniz.Ureticimizi destekleyelim , paramizda memlekette kalsin.

    YanıtlaSil
  31. Temmuz Agustos ayinda Kuzey egeye gidin.Pazarlara gidin , karadut , bogurtlen ve Kyani nin kullandigi Alaska yaban mersinini , bizde de su isimlerle biliniyor , karamuk- kg mi 10 tl taze taze alirsiniz.Alin . yikayin , az sekerle kaynatin , kavonozlayin ,katkisiz mukemmel bir urunu butun kis kullanin , bagisikliginiz artsin , cebinden cok para cikmasin , koylum karsiligini alsin , ormanini korusun , bu urunleri korusun , paramiz Turkiyede kalsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru! İçilen bir vitamini vardı hatırlamaktayım ismini içinde bi dünya koruyucu var! Bi de raf ömrü kısa içinde koruyucu olmadığı için diyorlar yukarıda fanları!!!

      Sil
  32. Temmuz Agustos ayinda Kuzey egeye gidin.Pazarlara gidin , karadut , bogurtlen ve Kyani nin kullandigi Alaska yaban mersinini , bizde de su isimlerle biliniyor , karamuk- kg mi 10 tl taze taze alirsiniz.Alin . yikayin , az sekerle kaynatin , kavonozlayin ,katkisiz mukemmel bir urunu butun kis kullanin , bagisikliginiz artsin , cebinden cok para cikmasin , koylum karsiligini alsin , ormanini korusun , bu urunleri korusun , paramiz Turkiyede kalsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske bana böyle bakabilen birini bulsam :) inkar etmiyorum eskiden daha saglikli yasiyordu insanlar ve hala öyle köy yerlerinde toprakla uğrasip sanainin kirletmedigi yerler. Istanbulda yasayan biri olarak bu soylediklerini benim karsilamam cok daha zor besin takviyesi daha mantikli geliyor.

      Sil
  33. Bu ürünleri üreten bilim adamları salak,Dünya'da 65 ülkede kullanan insanlar salak,ürünleri Türkiye'de kullanan insanlar salak,bu ürünleri inceleyip kullanan öneren doktorlar,beslenme uzmanları salak...Bir tek internet çöplüğüne çöp dökebilen arkadaşlar süper...Uzaya gidin...Harcanıyorsunuz Dünya'da...

    YanıtlaSil
  34. Arkadaş o kadar konuşmuş durmuşsunuz anca Titan ve saadet zinciri dışında ( aklınızda kalan ) bir tık öteye gidememişsiniz. Yahu bir sakız firması kurduğunu düşün . Nasıl para kazanıp işini büyüteceksin . Sana söyliyeyim bir sürü markete bakkala gidip mal satıp onları bayin yapacaksın . Doğru mu ... Doğru ... eeeeee şimdi bu sistem senin mantığına göre Titan zincirimi evet Titan zinciri .... O zaman Türkiye de tüm markalar yada firmalar ürünlerini satacak bayi bulup para kazanması saadet zinciri anlamına geliyor ... o zaman Türkiye de ki her bir firma saadet zinciri kuruyor. Sizin yanılmanız burada işte .. neden mi oturduğunuz yerden bir sisteme üye olup para kazanmayı hedefliyorsun . Ama oturduğun yerden hiç bir işten para kazanamadığın için bu sistemi yada sistemleri kötülüyorsun . Bırakın Allah aşkına .. ekmeden biçemesin ... saadet yada Titan diyenler bence oturduğu yerden Mercedes yada BMW araba hayali kurupta hiç bir şey yapmayan tembel insanlardır .:. Gayet açıklayacağı oldu umarım ....

    YanıtlaSil
  35. Kyani bal gibide piramittir, popüler psikoloji oluşturulmaya çalışıyorlar, akıllı sorular sormaya başlarsanız eğer bu işi herkes yapamaz vizyonu olanlar yapıyor yada vizyonu görenler.Bu sefer kendini sorguluyorsun birşey varda benmi görmüyorum diye. Size bilmem kaç milyon üye var diyorlar bunları kaçı aktif diyorum haberleri yok, neden her ay puanları sifirliyoruz çok saçma diyorum işte boş durmak yok kosturacaksin diyorlar. Yav arkadaş gerçekten organikse ve arkadaşların anlattığı gibiyse ( inanın her hastalığa iyi gelecek nerdeyse �� ) neden seçkin mağazalarda rafta görmüyoruz neden cafe köşelerinde satiliyor herkes çok mutlu rolleri yapılıyor.Bu insanların dediği gibi sakin 5 kankanizi bu işe bulastirmayin ailenizi bulaştırmayın, bu işten para kazananlar var ama belli başlı kişiler, işin içinde çok haysiyetsizlikler dönüyor adam arkadaşına sadece puan olarak bakiyor. Bir çoğu Facebook'tan ürün felan satmaya çalışıyor artık merhaba diyosun senle ortak iş yapalım mı diyor durumun vehameti belli ınanmayin aldanmayin aldatmayin yazıktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piramit sistem nedir bana aciklar misiniz? Cok merak ettim.

      Sil
    2. Fikri var. Bilgisi yok. Peki sen ürünlere leke atıyorsun. Sisteme leke atıyorsun. Ben sizin sağlıkla alakalı nemalanan bir insan olmadığınızı nereden bileyim. Ürünlerin kullanımı arttıkça vücudun daha sağlıklı olacağı ve ticaretin azalacağından dolayı böyle lekeler atılmadığını nereden bileyim. Size bir tavsiyem var. Benim 31 Aralık 2017 tarihindeki 2 adet yorumumu üşenmeyin ve okuyun. Ardından yine üşenmeyin ürünleri detaylı siz araştırın. Üşenmeyin ürünleri ; istediğiniz ürünler ile istediğiniz laboratuvarda karşılaştırıp test ettirin. Sonucu da bizim ile de paylaşırsanız. İnsanlar bilinçlensin. Cahil kalmayalım toplum olarak. Bir şeye leke atmak kolaydır. Zor olan leke atmadan önce araştırmaktır.

      Sil
    3. Adam sonuna kadar haklı. Beyninizle düşünürseniz göreceksiniz bu firma itibar kayıbedici , dolandırıcı olmaktan başka bir yarar sağlamıyor. Zengin olmayı unutun. Etrafınızda selam veremeyeceğiniz bir duruma düşüeceksiniz. Para bulunur ancak itibarınız zor gelir.

      Sil
  36. Allah razı olsun! İyi ki bu sayfa var da tuzağa düşmek üzere olan insanlar ufal ni araştırma yaptığında görebilir. Bana geçen birisi balık yağındaki epa dha değerlerini soruyor aradım taradım yok hiç biryerde herkes ne kadar çok hastalığa iyi geldiğini ve Alaska'daki balıklardan yapıldığını vs anlatmış. Bu sistemde para kazanmak diye birşey yok İnan'ın çok zor ilk haftalarda 3 kişiyi tuzağa düşürüp üye yapmalısınız dürüstseniz kimseye kıyıp da bulaştırmazsınız, o vitaminleri de kimseye satamazsınız insanlar kabız olsa sizden bilir, doktor değilseniz ve o vitaminleri anlayanlar almaz anlamayana da çok pahalı gelir. Şimdi uyanıklar diyecekler ki, çünkü Alaska başlığından da ondan pahalı arkadaşım çok güveniyorsanız bi carlson bi solgardan iyiyseniz değerleri neden yazmıyorsunuz balık yağı, omega 3 epa dha değerleri için alınır kullanılır!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 farkli ticaret stili vardir.
      1. Parekende satis
      2. Dogrudan satis
      3. Network marketing

      Bu ticaret yontemlerinin hangisi 4 yilda bir firmanin cirosunu 125 katina cikarir?
      Parekende gormek istiyorsunuz ürünü tamam sadece bu ticaret yöntemini biliyorsunuz belki ama siz hangi rafta gördüğünüz gida takviyesini aliyorsunuz.? Takviyeyi gectim bi araba almak istediginiz de galeriden bakip mi karar vermek daha mantikli oluyor yoksa es dostdan fikir sormak mi? Bir urunun ne kadar iyi oldugunu market rafinda durmasi degil onu kullanip tavsiye eden gosterir.

      Sil
    2. Ek olarak gıda takviyeleri ilac degildir ve saglik bakanligi degil tarım bakanligindan onaylanmasi gerekir. Tv reklamlarinda dahi gorup siparis verebilirsiniz recete gerekmez doktor bunu hastalarina yazmaz. Hic bir hastaligin tedavisinde kullanilmaz. Nasil ki hergun yemek yemek yemeden önce bir doktora danismiyorsaniz besin takviyesi alirken de danismaniz saçma olur. He illaki fikir almak istiyorum diyorsaniz ben bu ürünlerin orac analizlerini doping testlerini gluten free sertifakalarini gonderebilirim. Sizden istedigim herhangi bir eczaneye gidip herhangi bir besin takviyesini alip eczaciya bunun hangi bakanliklardan onayli oldugunu hangi ulkelerde satisa sunuldugunu analizleri ve testlerini isteyin. Ben denedim sonuc sizide sasirtmayacaktir eminim. Kyaniye 15 yil boyunca acilmis bir tek dava yoktur. Saglik sektörü bu insanlar bu ürünleri faturasiyla beraber aliyor bir kisi bile bu ürünlerden zarar görüp neden firmaya dava acmamis tazminat pesinde kosmamis anlamis degilim. Son olarak EPA DHA degerleri icin o kadar arastirma yapmana gerek yok her omega3 de oldugu gibi kutunun üzerine baksan kolestrol miktari epa dha degerleri vitamin A vitamin D-3 vitamin E değerlerinin hepsini görürdün :) yapmayın lütfen !

      Sil
    3. Akıllı arkadaş bak da yaz😄 firman yazmıyor artık!

      Sil
    4. [url=https://hizliresim.com/gOWlgL][img]https://i.hizliresim.com/gOWlgL.png[/img][/url]

      Resmi formda paylasamadim surdan bakabilirsin canli olarak elimde ki ürunden cektim :)

      Ek olarak yukarda yazmıssin dünya tarihinde bir maddeye nobel ödülü verildigi görülmemistir bunu bu sekilde anlayip bu sekilde yorumlamissaniz vahim. 97 yilinda nitrikoksitin insan vucudunda ki faydalarini kesfettikleri icin 3 bilim adamina nobel fizyoloji ve tıp ödülü verildi. Yaptıkları çalısmalarla tıp dünyasina birseyler kattiklari icin.
      Yani bu ödül ne kyani ye nede bu elemente verildi. ;)

      Sil
    5. https://i.hizliresim.com/0EBVvZ.png

      Sil
    6. Bu sahte firmaya para kaptırmayın.

      Sil
  37. Bu iste para kazananlar profosyonel olan networkçulerdir... zor bir iş evet... hemde cok zor. Ama para kazanmak nerede kolay ki! Ayda 24 gun 9 saay calisirsiniz ve ulkede maas ortalamasi 2000 tl bile yoktur. Bu mu kolay? Sahtekarlik diye dusunmeyin, oyle olsa izinli satilmaz urunleri. Birde bir iş o iste uznan olanlara sormak lazim. Network en iyi is modeli degil ama kesinlikle daha iyi. Networkte maddi bagimsizlik icin 7 yil gereklidir... geliriniz 10 bin dolari gecebilir ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistem ayni sistem firma aynı firma yukarda yattigin yerden para kazanma diye birsey yok kandirmayin kendinizi diye yazarken siz zor bir is diye yorumladiniz insanlarin bakis açısı cok farkli. Yattiginiz yerden para kazanmak tabiki yok afedersiniz essek gibi tabi calisacaksiniz asil soru bu calismayi kendi hayalleriniz icin mi baskalarinin hayalleri icinmi?

      Sil
  38. kyani söylenildiği gibi; saadet zinciri, titan, piramit vb. hiçbir sistemle aynı mantıkla işlemez. saadet zinciri dediğimiz sistemde ürün yoktur. ya da alakasız bir ürün çok yüksek bedellere satılarak sisteme sadece insan kaydetmeyi ile para kazanırlar. kyani firması ise çok güçlü gıda takviyesi üzerine üretmiş oldukları ürünler ile insanların yaşamına fayda sağlayacak bir şekilde işlemektedir. dünya doğrudan satış derneğine üye ve satışı yapılan ülkeye ticarette dönen paradan vergi verilen bir sistemdir. saadet zincirinde resmiyet ve vergilendirme yoktur. saadet zincirinde sistemin insan alımı durması sonucunda son bulur. ancak "kyani ticareti" son bulmaz. çünkü insanların sağlığına faydalı ürünlerin satışından ticaret devam eder. "kyani ticareti"nin klasik ticaretten hiçbir farkı yoktur. bir de kyani ve erikli su ile ticaret karşılaştırması şöyle bir örnek vereyim;

    kyani ticaretine başlarsınız. alt distribütör ağları oluşturarak düzenli tüketici ağı kurarsınız. en altta oluşan yeni distribütörler ve düzenli tüketicilerden oluşan kazançlar üst kısımlardaki distribütörler de kazanç sağlar.

    erikli suyu düşünün. türkiye, almanya, rusya, .... gibi ana bayiler vardır.
    türkiye altında bu sefer marmara, ege, doğu anadolu, .... alt bayileri vardır.
    sonra marmara altında güney marmara, kuzey marmara vardır.
    güney marmara da; bursa, kütahya, .... alt bayilikler vardır.
    sonra bursa altında; nilüfer, osmangazi, yıldırım, ... gibi alt bayilikler vardır.
    nilüfer'den de marketlere dağıtılır.
    son olarak da tüketiciye ulaşır.
    şimdi tüketici erikli suyu satın aldığında sırası ile; market, nilüfer, bursa, güney marmara, marmara, türkiye ve dolayısı ile erikli kazanır mı? tabiki kazanır. tüm markalar bu şekilde işler.
    eeee o zaman kyani ticareti neden saadet zinciri oluyor ???

    ayrıca insanlar bir işyeri açtığı zaman veya bir ticarete atıldığı zaman ortaya sermaye koyarlar ve bu sermayeyi tam anlamı ile kazanmak için yıllarca uğraşırlar. ancak ağ pazarlama işine giren bir insan hemen bir-iki ay içerisinde kazanmak ister. kazanamayınca da bu defa sisteme leke atmaya başlar. ağ pazarlama işinde mantık şudur: ilk önce belli bir süre efor sarfedersiniz. (bu 6 ay, 1 sene, 3 sene, 5 sene olabilir.) sonrasında kurduğunuz sistemin devamlılığını sağlarken. minimum zaman harcarken. maximum parayı kazanıyor olursunuz. yani sizden bağımsız büyüyen bir ticaretiniz olur. şunu kesinlikle unutmayın. bir ticaret yapıyorsunuz ve efor sarfetmek zorundasınız

    şimdi sizden şunu istiyorum. türkiye'de en çok satılan iki cep telefonu olan samsung ve ıphone ile ilgili şikayet yazın. bakın karşınıza me çıkacak? samsun ile ilgili yaklaşık 1 milyon 200 bin civarında, ıphone ile ilgili de yaklaşık 800 bin civarında şikayet görürsünüz. peki bu markaları neden kullanıyorsunuz? sorusunu sorma hakkı verirsiniz bana !!!

    ben herkesin olmasa da burada yazan kişilerin birçoğunun; ilaç ticareti yapan veya bir şekilde nemalanan kişilerden oluştuğu şüphesi içine girerim. çünkü ilaç lobisi o kadar büyük ki, insanlara gıda takviyelerinin ne kadar etkili olduğunu göstermemek için leke atıyorlar. ancak artık ilaçlar da etkisiz kalmaya başlamıştır. kısa bir süre sonra reklamlarda ve programlarda gıda takviyesi üzerine yayınlar yapıldığında ne demek istediğimi anlayacaksınız.

    bir de "kyani" ile ilgili söylenen başka bir şey var. o da şu; işsizler ve işte başarılı olmayan boş insanlar sisteme giriyor diye. bu söylem tamamı ile yalandır. sistemde ; doktorlar, mühendisler, üst düzey yöneticiler, öğretmenler, avukatlar, firma sahipleri, çalışanlar, eczacılar, vb birçok kişiler vardır. yani burada yorum yazan birçok insanın erişemeyeceği yerdeki insanlar vardır sistemde.

    YanıtlaSil
  39. Üstteki Yazının Devamıdır

    Çevresel kaynaklı ve gıdalara uygulanan aşılar, hormonlar vb. sebeplerden dolayı yediğiniz gıdaların hiçbirinden günlük vücudun ihtiyacı olan; vitaminler, mineraller, vb. ihtiyaçlarınızı almak için gıda takviyesi şart hale gelecektir. ve de çok uzak bir zaman da değildir. ve artık parası olan insanların sağlıklı kalacağı sistemler oluşturuluyor. yani vücudun ihtiyacı olanları aldığınızda sağlıklı olacaksınız. bu da tabiki maddiyata bağlı olacak. onun için eşi benzeri olmayan "kyani sağlık üçgeni" ile tanışın derim. aksi taktirde hastalıkla boğuşan ve sürekli halsiz-yorgun bir insan haline geleceksiniz. bunu kyani firması sağlamadı tabiki. insanlar kendi ettikleri ile kendi kendilerine yaptılar.

    ben sisteme ilk girdiğimde ürünlerin faydasını görmeye başlayana kadar, yani yaklaşık olarak 3 hafta hiç kimseye birşey anlatmadım. zararını görseydim. ya da faydası olmayan birşey olsaydı sistemden ayrılacaktım. fakat vücuda olan etkisini görünce insanlara sistemi anlatmaya başladım ve kullanan hiçkimseden olumsuz tepki almadım. fayda gördüklerini söylediler. bana olan faydalarını sıralayayım; vücudumda sürekli yorgunluk ve bacak ağrılarım vardı geçti, merdiven çıkarken nefes nefese kalmam geçti, önceden hasta olan birinin yanında durduğumda bağışıklık sisteminin güçsüz olmasından kaynaklı hemen hastalığı kapardım artık kapmıyorum, sabahları daha rahat uyanıyorum, vb. birçok faydasını gördüm. ürünler ilaç değildir ve herhangi bir hastalığın tedavisinde kullanılmaz.
    hastalık öncesinde hastalığa yakalanma riskini azaltarak vücuda doğal ürünler ile koruyu tedavi uygular. kişilerin söylediğine değil ürünlerin faydasına ve geleceğine bakın derim ...

    ayrıca "network marketing" dediğinizin ne olduğunu dahi bilmeyen insanlar olduğunuz gayet açık. türkçesi "ağ pazarlama"dır. yani sizin gündelik internet üzerinden yapmış olduğunuz sistem ile aynı ticaret modeli içerisinde yer almaktadır. sistem oturduğunuz yerden para kazanma işi değil. çaba sarfederseniz kazanacağınız, belli bir süre sonra özgür hayatınıza kavuşabileceğiniz, çok adaletli ve kazançlı sistemdir. yan gelip yatma sistemi değildir. tavsiye ticareti üzerine kurulmuş bir sistemdir. bir de" kyani" sektöre girerken kırka yakın network marketing firmasını incelemiştir ve sektörün sıkıntılı durumlarını "kyani ticareti"nde kullanmamıştır. %100 güvene dayalı bir sistemdir" kyani ticareti"

    kısacası; vizyonu görün ve sistemin size sağladığı "sağlık+varlık+zaman=özgürlük" ile hayatınızı değiştirin. bu sistem siz olsanız da, olmasanız da wellness sektöründe faaliyet gösteren gıda takviyesi ile sektörü domine edecektir. peki siz neresinde olacaksınız. bana soracak olursanız sistemin olup olmayacağından çok, nasıl yapmam gerekiyor diye öğrenmenizi tavsiye ederim. size anlatan insanı da sıkı sıkı tutun derim. faydalı olabildiysem ve insanların gerçeği görmesini sağladıysam ne mutlu bana.

    "başarı için çaba göstermeyen insanlar, başkalarının başarılarına uzaktan seyirci kalırlar." sözü ile konuya son noktayı bırakırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzın bal yesin bilincli tüketici. Kolay para diye birsey yok. Burda pramit sistemin saadet zincirinin network marketingin ne demek oldugunu anlamayan anlamaya bilgi edinmeye calismayan bir topluluk var. Akilli insan doğru sorulari cevaplar.
      Zeki insan dogru sorulari sorar

      Sil
  40. Olumlu yorum yazan arkadaşlar kyani işinde hangi kariyerdesiniz.

    YanıtlaSil
  41. Ne işe yaradığı bilimsel olarak ispatlanmamış, istatistikleri çıkarılmamış her derde deva olan , çoğunlukla kişisel anlatılara dayanan klasik bir gıda takviyesi ve titan zinciri şeklinde bir pazarlama ,kısacası hayal tüccarlığı bakalım ne zaman kokusu çıkacak

    YanıtlaSil
  42. Kariyeri falan bence boşverin. Siz bildiğiniz yoldan devam edin. Ben ürünlerden gördüğüm fayda bana yeter. Farkında değil misin? Vücut alması gereken vitaminleri alamadığından dolayı hergün farklı bir hastalık çıkıyor ve şeker hastası, kanser hastası sayısı hergün hızla Artmaktadır. Bunu kyani mi yapıyor. Tabi ki hayır. Kyani ilaç falan değil. Koruyucu özelliğine sahip, güçlü ve Doğal ürünlerden oluşan gıda takviyesi. Firma sahiplerini bir araştırmanı rica ederim. Saadet zinciri titan yapmak ile uğraşacak kadar küçük insanlar mı? Ama muhakkak araştır. Kyani den gelen para. Onlar için devede kulak kalacak bir miktar. Kaldıki ortada kullanılan ve faydalı ürün satıldığı için, saadet zinciri, titan, piramit vb . Sistemlere benzememektedir. Şunu görmeni tavsiye ederim. " parası olanın sağlıklı kalacağı. Parası olmayanın Hastahanelerde hayatını geçireceği bir dünya düzeni kuruluyor." ve buna sebep olan Kyani değildir.

    YanıtlaSil
  43. Çıktı şükür, çiftlikbankka beraber hepsinin peşine düştü maliye

    YanıtlaSil
  44. https://www.gokhanokumus.com/wp-content/uploads/kyani-bilirkisi-raporu.pdf
    bu da mı gol değil??
    2016 dan bilirkişi raporu
    bakalım 2018 in başında yine yalan haber için ne zaman tekzip yayınlanacak sana bildirmek görev oldu :)

    YanıtlaSil
  45. Nasıl faydalar acaba? Değerleri yerlerde olan ama fiyatı carlsonun iki katı olan balık yağından mı? Yoksa tatlandırıcı, boya, koruyucu basılmış sıvı vitamin içeceğinden mi????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz hangi firmanın ürünlerini satıyorsunuz onu söyleyin. Balık hapı yağı ödül alacak siz buna kötü diyeceksiniz !! :)
      Benim vitamin değerlerim normal çıkacak siz buna kötü diyeceksiniz !! :)
      Nitro FX sayesinde enerjim çok şükür sürekli iyi olacak siz buna kötü diyeceksiniz !! :)
      Siz bence ürünleri kötülemek yerine hangi firmanın ürünlerini satıyorsunuz onu söyleyin.
      Ürünler pahalı mı? Evet pahalı. Ancak onun haricinde ürün kalitesine laf edecek durumunuz yok bence. Kullanmadığınız ürün için yorum yaparak rezil etmeyin kendinizi. :):):)
      Not:ben de üyeyim. Ancak autoship ile sadece ürünleri kullanıyorum. İnsanları çekmek adına bunları yazmadım.

      Sil
  46. konu hakkında merak ettiklerinize bu site üzerinden ulaşabilirsiniz.
    http://kyanihaber.com/

    YanıtlaSil
  47. Arkadaslar ben doktorum . pubmed isimli siteden defalarca kyani ürünleri ile ilgili makale okudum . pubmed'e noni juice/ morinda citroflia yazmanız yeterli . doktor çalışmalarında noni meyvesinin etkisini gösteren binlerce çalışma mevcut. Hatta bölümüm ile alakalı olduğu için söylüyorum; metastaik akciğer kanserinde noni meyvesini kemoterapi ilaçlarından biri olan erlotinip ile karşılaştıran çalışma dahi mevcut . Ahmet Rasim Küçükusta sitesinde bu makaleden bahsetmiş ve noni meyvesinin bu çalışmada kt ilacından üstün çıktığını da sayfasında belirtmiştir. Ayrıca biyokimya profesörleri ile kendi yaptığımız çalışma da mide kanseri hücreleri üzerinde deney oramında(in vitro) çalışmalarımızda anti-tümör özelliği kanıtlanmıştır. Bunların dışından da binlerce etkisini gösteren doktor(bilimsel) çalışmaları mevcut.
    Dünya salık örgütü raporunda günümüzdeki ölümlerin % 64 sebebi önlenebilir hastalıklar olarak belirtilmiş ve önlenmesinde besin takviyesi kullanımı önerilmiştir.
    Besin takviyesi kullanımı ingiltere de %40 japonya da % 70 tir. ülkemiz ise % 0.1 in altındadır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor olsan ne yazar ...
      Ben doktorun diye başlayan konuşmalarınızdan bıktık.okumaya bile değmez

      Sil
  48. Dünya sağlık örgütü günümüzde kapitalist sistem etkisi ile meyve ve sebzelerin yeterli vitamin mineral ve trace element içeriğinden yoksun olduğunu belirtmiş ve sadece midemizin dogdunu ve hücrelerimizin aç olduğunu vurgulamak adına HÜCRESEL AÇLIK teriminden bahsetmiştir.
    Tr de yılda 800 milyon hasta muayene için sağlık kuruluşlarına başvurmakta. yıllık reçete edilen ilaç miktarı ise 8 milyar . Demekki yanlış giden bişeyler var . Ülkemizde yeni yeni meşhur olan Fonksiyonel TIP bu hastalıkların sebebinin yüzde 90 beslenme ile alakalı olduğunu savunmaktadır .
    Ege bölgesi gibi sosyoekonomik düzeyi yüksek olan bir bölgede 7-17 yaş arası çocukların kan analizlerinde %20 sinde B1, %89.9 unda B2 , %83 ünde b3 %23 ünde b9 % 15 inde çinko eksikliği gibi birçok vitamin eksikliği tespit edilmiştir. bunları uzun dönem ekskliği birçok kronik hastalığın başlangıcı olabilir.(dileyenlere çalışmayı atabilirim.)

    YanıtlaSil
  49. Günümüzde ağrısı olan hastaya ağrı kesici başlanır. Ancak sebep olan nedenler çok yüzeyel bu araştırılmakta ve mevcut labaratuar imkanları buna izin vermemektedir . Günümüzde tıp maalesef ilaç şirketlerinin kontrolü altındadır .
    Kyani ürünleri bir sihir veya mucize değil tabiki . ama milyarlarca hücresi olan vucudumuzun sabah yediğimiz peynir zeytinle , öğlen ve akşam yediğimiz hazır gıda ve fastfoodlar ile doymayacağı bir gerçektir. Bu ürünler sadece vücuda ihtiyacı olan hammaddeyi vermek olarak düşünülebilir.
    ..
    Ayrıca modern tıpta depresyon ile gelen hastaya antitdepresan başlanır . bunun altında inositol kolin veya benzer bir maddenin eksikliğinin sebep olabileceğini araştırmaya labaratuar olanakları imkan vermemektedir. veya diyabet hastalığının nedenlerinden biri krom eksikliğidir. ancak modern tıpta krom eksikliğine bağlı diyabet gelişmiş denilen bir hasta ben meslek hayatım boyunca duymadım. Omega eksikliği örneğin fibromiyaljinin, anormal eklem ve kas ağrılarının sebebi olabilir. yine omega eksikliği lohusa depresyonunun yüzde 50 sebebidir. ama hep gözardı edilmektedir.bu hastalara antidepresan başlanmaktadır.
    Günümüzde kısacası ağrının sebebi ağrı kesici eksikliği mantığıyla ilaç yazılmaktadır

    YanıtlaSil
  50. Kendi deneyimlerim , çalışmalarım okuduğum bilimsel çalışmalar sonunda şunu diyebilirimki sunrise , sunset ve nitro ürünleri mükemmel ürünler . hepsinden detaylı olarak çalışmalarla örnek vererek bilimsel olarak anlatabilirim. pazarlama kısmı ise elbetteki bu işi yapana göre değişir. Size erikli su satan bir büfecinin kötü-kaba veya yanlış bir davranışı erikli suyu kötü yapmaz . Bu işi de yapan insanlar kendilerince bu işi yapmaya çalışmaktadır . tavsiyem bu işi yapan insanlarda bir doktor ile beraber sürekli iletişimde bulunarak bu işi yapmalıdır .
    sistemi eleştirilebilir bulurum kişleri bulurum ama bilmeden dinlemeden ben kullandım üç gün bişey hissetmedim diyenlerin ne dediğinin hiçbir önemi yoktur . Bu işi bilinçli yapan kimse size mucize ıspanak yemiş temel reis gibi olacaksın demez

    YanıtlaSil
  51. KYANİ ürünleri hastalıkları temelinde yatan oksidatif stres, inflamasyon ve endotel disfoksiyonuna çözüm olarak bu üçlü besin taksiyesini önermektedir. Modern tıp insanlar hastalandıktan sonra çare aramaktadır , ama artık insanlar hastalanmadan sağlık aramakta(wellness) ve besin takviyelerini bir nevi önleyici-koruyucu mantık ile kullanmaktadır .. Siz Alzheimer hastası olunca omega (balık yağı) kullanırsınız , ben ise Alzheimer veya demans hastası olmadan omega kullanırım . tüm mesele bu . Şunu da belirteyim ki bu tarz bir nörolojik hadiseden sonra kendinizi omega havuzuna da atsanız fayda etmez. Sağlıcakla kalın . Zamanım dar olduğu için özensiz yazmış olabilirim. Mevzu derin.. Saygılar…

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar bende kyani yapmaktayım çok da düzgün bir firma hiç kimse boş oturana para kazandırmaz kazanmak istiyorsanız veya ürün kullanmak istiyorsanız bana ulaşabilirsiniz yorum 2015 de yazılmış yıl 2020 yani firma hala ayakta ve disbirütörlerine kazandırıyor boş işlerle uğraşmayınız derim.
    https://iyibeslenme.kyani.com/tr/tr-tr/

    YanıtlaSil
  53. Paranızı kaptırmayın beni de bi dr üye yaptı ama ne kendisi ne de üye yaptıkları devam edemedi. 3 kişinin verdiği para kyaninin Boğazına geçti. Nerde seminer verenler Çiğdem köfüncü falan internette bir tane Bilgi yok kadının kyani yaptığına dair 😀

    YanıtlaSil
  54. Güya tarafsız değerlendirme yapın karar verin diyorsunuz. Peki bu baştan aşağıya önyargı kokan başlık ne anlama geliyor acaba? Konuyu anlatmaya çalışırken böyle başlık atmanız da sanırım sizin saçmalığınız.

    YanıtlaSil
  55. Ürünlerin hiçbir etkililik testi yapılmamış. Etken maddeyi tedarikleri düşük kalite. İçerik ve kokusu çok kötü. Ürünler sadece satış üzerine çıkartılmış. Ponzi sistemi ve şikayetleri sildiriyorlar. Eczanede satılamayan sağlığa etkisi bilinmeyen ürünler. Vitamin ve besin takviyeleri eczaneden alınmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Etken maddeyi tedarikleri düşük kalite" demişsiniz. Deliliniz?

      Sil
  56. Ağzı olan konuşmuş. Denemeden, bilmeden hikayeler yazmışlar, karalar çalmışlar. Ortada bir dolandırma filan yok. Vücudunuzun ihtiyaç duyduğu ve eksiklikleri hayatımızı cehenneme çevirecek ve ciddi hastalıklara zemin oluşturacak ama günümüz koşullarında tamamen doğal yollardan temin etmenin maalesef kesinlikle mümkün olmadığı tüm vitamin, mineral ve eser elementleri vücudunuza sağlamış oluyorsunuz. Sonrasında muhtaç olduğu malzemeyle buluşan hücreleriniz sağlıklı bir biçimde çalışmaya başlıyor. İnsan hücrelerden oluştuğundan ve hücreleriniz doğru beslendiğinden sağlıklı, dinç ve dayanıklı bir vücudunuz oluyor. Böyle harika bir sofraya günde yaklaşık 35-40 lira harcayarak oturmaya pahalı diyorsanız uzak durun. Sigara içiyorsanız gidin günde bir paket zehire 25 lira verin sigaranızı tüttürün. Para paylaşımı da son derece hakkaniyetli ve emeğinize saygılı bir şekilde oluşturulmuş. Parasına kıyamayan, sağlığın önemini tam kavrayamamış, hayatında bir işte başarılı olamamış tipler burada en iyi bildikleri tek şeyi yapıyorlar: Dedikodu..

    YanıtlaSil