10 Ocak 2017 Salı

Belcikada dugun nasil yapilir 1.Bolum

Dugun tarihi: 29.10.2017    Bulundugum tarih: 11.01.2017

Yaklasik 1 ay kadar bi suredir dugun salonlariyla hasir nesir olduktan sonra dugunumu kendim organize etmeye karar verdim. karar vermemde brukseldeki sahtekar organizatorlerin yardimindan tutun. halihazirda bulunan dugun salonlarinin astronomik fiyatlarina oradan verilen hizmetin yetersizligine kadar bir suru sebeb kendimizce cikardim.

Tabiki asil sebep maliyet benim icin cunku sadece 6 saatlik bir organize icin dugun salonlari agiz birligi yapmiscasina 10.000 euro gibi bi rakamin altina dusmuyorlar. hatta 10.000 euro ya bulursaniz brukselde sukredip alniniza koyuyosunuz desem yeridir.

Neyse uzatmayayim cunku baya doluyum buradaki tuzakci dugun salonu sahiplerine yada organizator bozuntularina. dugun icin gerekli ekipman insan listesini cikardim yavas yavas bu listeyi tamamlayip dugunumu hayirlisiyla tamamlamaya calisacam sizde gun gun takip edebilir kendi dugununuzu yada herhangi bir organizasyonunuzu semaya gore tamamlayabilirsiniz...


Bir dugun icin gerekli ekipman listesi 

-Dugun salonu

-Dugun pastasi

-Sarkici/Turkucu

-Yemek

-Meze

-Meyve

-Icecekler

-Garsonlar

-Dugun arabasi

-Dekorasyon / gelin masasi-giris


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder